Re: Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006
: 16 lipca 2006, 20:33
				
				Lotar, to coś na wschód to Tu 154.
			Forum dla obserwujących samoloty na wysokości przelotowej (plane spotting contrail spotting rnav spotting samoloty)
https://www.rnavspotters.pl/


Pawle fajnie gdyby DrectFly mieli we flocie A340 Laughing Wiemy, że chodzi o Saaba 340, ale nikt nie ma Ci A340 za złe bo to przyzwyczajenie do grubych sztuk a nie takich maleństw Very HappyRasog pisze:Panowie KF i Bartek donoszą że na UM857(być może korytarz równoległy ARDAG(MARIA) -LENOV pojawia się jakiś "turbośmiglak". ciekawe czy nie może to być wedle przypuszczeń A340 Direct Fly?






 koło 16:40
  koło 16:40


 
 A321Pawelbelzyce pisze:to A320 Novair
 
 No to teraz roumiem...Grim Jester pisze:ja po prostu mam taki zgryźliwy styl bycia
 
 
Chyba w Gorzowie.Grim Jester pisze:z samolotu odpadła część o średnicy 80 cm i rozpirzyła w drobny mak samochód w jakimś mieście (już nie pamiętam gdzie, ale to najmniej istotne)
Oczywiście to bzdety jakieś, choć zwykle oskarżano samoloty lecące nisko, więc tą prędkość trzeba podzielić na trzy.Grim Jester pisze:w jaki sposób samolot lecący z prędkością ok. 900 km/h może wypuścić z siebie porcję wody z niespodzianką, żeby uformowała się w kulę
Grim Jester pisze:Znane mi samoloty pasażerskie nie posiadają odpowiednich instalacji do zrzutu czegokolwiek z powietrza
 
  
 
 ) przyznaję, że większość z nich okazała się być wylotami presuryzacyjnymi (wyrównujacymi ciśnienie). Owszem, są zawory do wypuszczania płynów toaletowych, lecz obsługiwane są tylko przez ekipy naziemne, a więc nie przez pilotów. Uniemożliwia to specjalna dźwignia. Tu cytuję za FAA: "(...)The exterior lever means only the ground crew can operate the valve that opens the tank while the plane is on the ground(...)".
  ) przyznaję, że większość z nich okazała się być wylotami presuryzacyjnymi (wyrównujacymi ciśnienie). Owszem, są zawory do wypuszczania płynów toaletowych, lecz obsługiwane są tylko przez ekipy naziemne, a więc nie przez pilotów. Uniemożliwia to specjalna dźwignia. Tu cytuję za FAA: "(...)The exterior lever means only the ground crew can operate the valve that opens the tank while the plane is on the ground(...)".
 (a jednak możliwe)
 (a jednak możliwe)







 Czyżby powolny powrót na to korytko znad Czech
  Czyżby powolny powrót na to korytko znad Czech  Miejmy nadzieję, że tak
  Miejmy nadzieję, że tak 

 Czasem nie wiadomo było na czym zawiesić oko..
  Czasem nie wiadomo było na czym zawiesić oko..
