Samoloty na wysokościach przelotowych - LIPIEC 2006

To jest to!
G@wron
Posty: 1168
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:40
Obserwuję: L621
Lokalizacja: Warszawa - EPWA

23 lipca 2006, 23:41

Moje pierwsze foto z pomocą lunety :oops: i chyba w ogóle pierwsze na forum.
Obrazek
Pozdrawiam, Łukasz.
Awatar użytkownika
Darek Rz
Posty: 895
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:02
Lokalizacja: Dąbrowica k.Lublina

24 lipca 2006, 09:35

Witam
Kilka dzisiejszych porannych ptaszków :lol:
Cathay zaczyna być regularny :lol:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
pozdro D.RZ
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
bartek15
Posty: 298
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:32
Lokalizacja: Jasło

24 lipca 2006, 12:30

Henry pisze:i mam jeszcze jeden problemik.Zaburczał i dojrzałem go niestety w trudnych warunkach ,fotka niezakonieczna ale może coś pomoże
14.53-->E :?: :?: :?: :?:
Obrazek
Pozdrawiam.
hmm...Malev to nie jest na pewno i nie jest to raczej B737. Może to A300 lub A310 FedEx w takim malowaniu bez logo i granatowym ogonem bo wydaje mi się że któryś FedEx jest tak pomalowany
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 192
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:00
Lokalizacja: Gdańsk // Gniew
Kontakt:

24 lipca 2006, 13:32

Henry pisze:i mam jeszcze jeden problemik.Zaburczał i dojrzałem go niestety w trudnych warunkach ,fotka niezakonieczna ale może coś pomoże
14.53-->E :?: :?: :?: :?:
Obrazek
Pozdrawiam.
Hej,
A może to MNG Cargo ? :-)
http://www.airliners.net/open.file/1077967/L/
Obserwacja : MAK 102 || Yukon 20-50x50
Foto : Canon EOS 650d || Tamron 70-300 Di VC USD || Olympus Mju TOUGH-8000
Nasłuch : Uniden USC 230 XLT
Korytarze : P861, Y100, N133, P733, M994, L621, L23, N191, Y225, N858
Obrazek
Awatar użytkownika
grztus
Posty: 1138
Rejestracja: 05 lutego 2007, 17:57
Lokalizacja: Radom/Warszawa
Kontakt:

24 lipca 2006, 17:06

Też dziś rano spottowałem, puściłem Cathaya i BA jak śniadanie jadłem, ale sfociłem coś co przypomina 747 LH około 4:30 na W. No i Thaia złapałem.
Skuter
Posty: 134
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:16
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

24 lipca 2006, 18:56

A340 Leci po ul619/ul623 !!!! Nieznana linia

Na zachod polnoc
Kronos 20x60 Maycom FR-100
Canon EOS 350D + 18-55mm
Sigma 70-300mm APO DG
RUBINAR 1000/10
Obrazek
Obrazek
Lotar
Posty: 334
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:18
Lokalizacja: Kalinówka k/Lublina
Kontakt:

24 lipca 2006, 19:16

Witam Kolegów,
Byłem 2 dni na „występach” turystycznych :-D w Krakowie. Dzięki temu mogłem oprócz zabytków, machnąć parę fotek „niżej” lecących maszyn. Wiem, że wrzucamy tu wysoko latające, ale przyjemnie popatrzeć....
Pierwszego złapałem nad Wawelem (widać dach) 11:38. 22.07
Obrazek
Obrazek
Później pięknie złożył się do lądowania 11:55
Obrazek
Obrazek
później coś wysoko ale nie wiem na jakim korytarzu 19:30
Obrazek
następnego dnia 23.07 z okna hotelu o 8:47
Obrazek
o 9:25 po starcie
Obrazek
o 9:27 też na wznoszeniu
Obrazek
i o 9:32 „nasz orzeeł”
Obrazek
Jeszcze raz sorry, że wrzucam tu te fotki, ale nie na co dzień zdarza mi się widzieć tak nisko takie maszyny i rzecz jasna wywarło to na mnie duże wrażenie :shock:
pozdrawiam
Pozdrawiam.
Nikon D50 + Rubinar 1000
barfi
Posty: 170
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:43
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

24 lipca 2006, 19:54

barfi pisze: później coś wysoko ale nie wiem na jakim korytarzu 19:30
Obrazek
Korean Air B747-400
PawelB
Posty: 681
Rejestracja: 06 lutego 2007, 03:58
Lokalizacja: Bełżyce

24 lipca 2006, 19:56

Witam

Lotar dla mnie to też coś egzotycznego widzieć tak samoloty z bliska ;-) Fajne fotki. ten o 19:30 to pewnie Korean z UL999 NE co lata nad nami :-P

Pozdrawiam Paweł
lornetka, notes, obserwacja - wspomnienia to jest to !
Awatar użytkownika
eltoro3
Posty: 117
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:07
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

24 lipca 2006, 20:13

Skuter pisze:A340 Leci po ul619/ul623 !!!! Nieznana linia

Na zachod polnoc
Nie podałeś godziny.
Jeśli było to ok. 14:30 to było takie coś Smile
http://www.airliners.net/open.file/0811355/L/

Leciał po UN133, choć trochę bardzie przesunięty na zachód od tego korytarza. To lot z Ammanu do Nowego Yorku. Czasami lata po UL621.
bartek15
Posty: 298
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:32
Lokalizacja: Jasło

24 lipca 2006, 21:27

Henry pisze:Dzięki za rozszyfrowanie :-D i mam jeszcze jeden problemik.Zaburczał i dojrzałem go niestety w trudnych warunkach ,fotka niezakonieczna ale może coś pomoże
14.53-->E :?: :?: :?: :?:
Obrazek
kilka słów od kolegi Joorka

"Witam
Piszę, bo wiem co jest na zagadkowym zdjęciu Henry'ego: B767-300 włoskich Blue Panorama wykonujący lot dla mongolskich MIAT, trasa Berlin Tegel - Ułan Bator jako OM136, start TXL godzina 14:00 (normalnie ten lot obsługuje A310 MIAT).
Dziękuje serdecznie Bartkowi za stworzenie mi możliwości podzielenia sie informacjami.
Pozdrawiam, Joorek."
JasÂło UL984 UL986 UM857 UP746 PADKA-TEPNA i inne skróty
Awatar użytkownika
Henry
Posty: 684
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:19
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

24 lipca 2006, 21:33

Witam.
Spory dziś ruch na UN858 szczególnie Lufthansy .Przez 45 minut 6 szt. 3x 747, 1xA340 ,1xA320,1xA300
Wrzucam tylko kabanosa i garbatego :-D
Obrazek
Obrazek
i dorzucam
17.30-->W UL980 Thai 747
Obrazek
17.55-->E UN858 Korean Air 747
Obrazek
20.05-->E UN858 Asiana Airlines 747
Obrazek
była także para AF 777 w odstępie 2 minut na UN858
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
ODPOWIEDZ