Samoloty na wysokościach przelotowych - GRUDZIEŃ 2007

To jest to!
karol_n1
Posty: 139
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 18:38
Lokalizacja: Tychy

17 grudnia 2007, 22:46

Ja największą szansę na złapanie coś na Łysym mam marzec/kwiecień na UM984 juz mi Iberia i Adria milimetry od niego przeleciały :D
Awatar użytkownika
Henry
Posty: 684
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:19
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

18 grudnia 2007, 06:39

Marq pisze: Tu mam problem bo najwyraźniej widze UM994 chyba że to inny korytarz
UM994
12:53 nieznany W B777-300 ogon jakiś niebieski z żółtym
13:27 Air France W B747-400 Cargo?
14:19 PIA W B777-200
Witam

Dokładnie to UM994(czasem lecą delikatnie na NW UL619) a ten z godziny 12.53 to także PIA , Air France to Cargo .
Pozdrawiam
-------------------------------------------
D80+MTO
Awatar użytkownika
Darek Rz
Posty: 895
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:02
Lokalizacja: Dąbrowica k.Lublina

19 grudnia 2007, 11:20

Witam

Ja pierdziele ludzie opanujcie się .............Nabiło nam w Grudniu "aż" 8 stron . Przestańcie tyle pisać bo nam forum zwalnia :lol: :lol: :lol: . Ja "błękitnego " nieba nie widziałem już kilka tygodni :evil: jest.....................git.

pozdrawiam
Kronos BP 26x70 , Garrett 30x100 ,Nikon Sportstar 8x25 EX
Awatar użytkownika
meteo_expert
Posty: 484
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:08
Lokalizacja: Zgierz k/Łodzi
Kontakt:

19 grudnia 2007, 13:44

Szansa na błękit możę jutro wieczorem....może....
MOJE METEO - - - - > http://www.exweather.eu

Obrazek
Awatar użytkownika
Gryni
Posty: 1075
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała EPBA
Kontakt:

19 grudnia 2007, 14:57

Ja ostatnie zdjęcia na tle błękitnego nieba robiłem 8 grudnia :-|
ZRT460/457M
mick
Posty: 601
Rejestracja: 07 lutego 2007, 01:24
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

19 grudnia 2007, 17:13

Oby ICM w końcu się nie pomyłił - bo czekaja mnie co najmniej 2 dni błękitu :-D
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
G@wron
Posty: 1168
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:40
Obserwuję: L621
Lokalizacja: Warszawa - EPWA

19 grudnia 2007, 18:57

Gryni pisze:Ja ostatnie zdjęcia na tle błękitnego nieba robiłem 8 grudnia :-|
Co tak dawno... :-P
ja ostatnio fociłem 9 grudnia 8-) :lol:
Pozdrawiam, Łukasz.
Awatar użytkownika
mgebczyk
Posty: 279
Rejestracja: 15 października 2007, 20:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

19 grudnia 2007, 19:18

jeśli wierzyć onetowej pogodzie to jutro ma być pogodnie :( :)
Ostatnio zmieniony 19 grudnia 2007, 19:30 przez mgebczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kilerek
Posty: 385
Rejestracja: 07 lutego 2007, 00:47
Lokalizacja: Szalowa

19 grudnia 2007, 19:20

Od piątku poprawa pogody.... :mrgreen: Przynajmniej u mnie... :-D
UN133 UL984 UL986 UL999 UL619 UL623 PADKA-TEPNA LENOV-ARDAG oraz inne.

Moje JP.net
Awatar użytkownika
meteo_expert
Posty: 484
Rejestracja: 06 lutego 2007, 04:08
Lokalizacja: Zgierz k/Łodzi
Kontakt:

20 grudnia 2007, 09:37

Wstrzymajcie się z hurra optymizmem....
MOJE METEO - - - - > http://www.exweather.eu

Obrazek
mick
Posty: 601
Rejestracja: 07 lutego 2007, 01:24
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

20 grudnia 2007, 09:53

Ja już sie wstrzymałem - od rana taki błękit że normalnie razi po oczach :-/
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Awatar użytkownika
tommy
Posty: 166
Rejestracja: 18 września 2007, 14:17
Lokalizacja: Jasło

20 grudnia 2007, 15:37

Witam

Dziś tylko dwie fotki mleczne :-)

UL984 G13.35
Obrazek
UL984 G14.01
Obrazek

POZDRAWIAM
TOMMY
Do sprzedania Raynox DCR2020 PRO - kontakt PW
ODPOWIEDZ