Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorzeFL350 pisze:Tak, rzeczywiście wygląda na MD-11F Lufthansa Cargo. Ale głowy nie dam sobie ściąć, bo rzeczywiście trudne te fotografie.

Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorzeFL350 pisze:Tak, rzeczywiście wygląda na MD-11F Lufthansa Cargo. Ale głowy nie dam sobie ściąć, bo rzeczywiście trudne te fotografie.

Ale ja tu widzę ten szary spód.Henry pisze:Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorze
 Pamiętaj, że on nie odróżnia sie od reszty kadłuba tak mocno aby na fotografii przelotowej tej jakości dawał mocny kontrast.
  Pamiętaj, że on nie odróżnia sie od reszty kadłuba tak mocno aby na fotografii przelotowej tej jakości dawał mocny kontrast.Tak przyznaję widać szary spód .To pasuje na LH .FL350 pisze:Ale ja tu widzę ten szary spód.Henry pisze:Tak ale LH pasażerskie jak i Cargo mają szarą dolną część kadłuba a tu wygląda cały kadłub w jednym kolorzePamiętaj, że on nie odróżnia sie od reszty kadłuba tak mocno aby na fotografii przelotowej tej jakości dawał mocny kontrast.

Słyszałem i widziałemmeteo_expert pisze:Właśnie coś śmiga na 980 tce strasznie niskomoże się wam uda chociaż usłyszeć (na wschód)
 chociaż już było ciemnawo. Była lekko podświetlona smuga. Miałem wrażenie (oko bez szkiełka), że widzę linie świateł z przedziału pasażerskiego, ale to chyba złudzenie.
  chociaż już było ciemnawo. Była lekko podświetlona smuga. Miałem wrażenie (oko bez szkiełka), że widzę linie świateł z przedziału pasażerskiego, ale to chyba złudzenie.Dlaczego nie?Lotar pisze:Miałem wrażenie (oko bez szkiełka), że widzę linie świateł z przedziału pasażerskiego, ale to chyba złudzenie.
 Często widuję takie cuda po zmierzchu, w nocy i nad ranem. Także przelatujące dość nisko nad moją miejscowością 737 SkyEurope z Turynu i ERJ-145 Alitalia z Mediolanu schodzące około 23-ej na Balice mają zwykle oświetloną kabinę, co teoretycznie widać gołym okiem.
  Często widuję takie cuda po zmierzchu, w nocy i nad ranem. Także przelatujące dość nisko nad moją miejscowością 737 SkyEurope z Turynu i ERJ-145 Alitalia z Mediolanu schodzące około 23-ej na Balice mają zwykle oświetloną kabinę, co teoretycznie widać gołym okiem. Ale reg mi nie pasuje z KLM-em, bo widzę, że na zdjęciu ma B-tu cztery litery/cyfry albo P-tu cztery litery/cyfry, a KLM ma PH-*. Nadal jestem taki nowicjusz, że robię cały czas na auto. Jak trochę ochłonę przy patrzeniu przez wizjer, to przejdę na tryb manualny.
  Ale reg mi nie pasuje z KLM-em, bo widzę, że na zdjęciu ma B-tu cztery litery/cyfry albo P-tu cztery litery/cyfry, a KLM ma PH-*. Nadal jestem taki nowicjusz, że robię cały czas na auto. Jak trochę ochłonę przy patrzeniu przez wizjer, to przejdę na tryb manualny.   Jakieś propozycje co do linii?
  Jakieś propozycje co do linii? 

Air China CA0931 z Pekinu do Frankfurtu (jeśli to dziś było). Reg. B-2470.tom634 pisze:Jakieś propozycje co do linii?

 , zrozumiałem i czy mogę prosić o informację, skąd masz rega?
  , zrozumiałem i czy mogę prosić o informację, skąd masz rega?Rzekłbym nawet, że to ta sztuka: http://www.airliners.net/open.file?id=0583603FL350 pisze:Air China CA0931 z Pekinu do Frankfurtu (jeśli to dziś było). Reg. B-2470.
O taki (nie ten, ale różnica niewielka Wink ):
http://www.airliners.net/open.file/1031270/L/

Odczytałem ze skrzydła na Twoim zdjęciu.tom634 pisze:skąd masz rega?